COMPULSORY UPGRADE!!! Request an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
8th December 2012 - phpBBServer: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
![]() |
| Re-color av bilder |
|
Puzemor
Administrator
![]()
|
Jeg skulle gjøre om på noen bilder i SimPe Wizard igår, blant annet det bildet av denne røde damen. Men fikk bare beskjed om jeg ikke kunne gjøre noe med det bildet. Forsøkte meg på noen andre bilder, men det funka heller ikke. Så endte opp med å lage et sengesett. Noen som vet hva som kan være problemet?
|
|||||||||||||
|
_________________ Med hilsen Puzemor Administrator på Simmenes verden |
||||||||||||||
|
Simzsiriz
Medlem
![]()
|
hm.. nei, har ikke noe erfaring med simpe, men jeg fikk til å lage bilder når jeg hadde det. hm.. Nei, jeg vet ingen ting.
|
|||||||||||||
|
_________________ (\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy him and help him on his way to world domination! |
||||||||||||||
|
Puzemor
Administrator
![]()
|
Jeg fikk det til før, men da jeg skulle forsøke igår funka det rett og slett ikke. Kan forsøke på nytt i morgen, men funker det ikke da gir jeg opp.
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Jackets611397
Medlem
![]()
|
Slikt skjer, SimPE er jo i beta enda. Har du 0.54b? Den fikset en en bug som ligner veldig.
|
|||||||||||||
|
_________________ THIS FILE IS AN EARLY BETA TEST AND SHOULD BE DELETED IMMEDIATELY |
||||||||||||||
|
maribae
Sjefsdesigner og rådgiver
![]()
|
En ting til, har du oppdatert CEP etter at Uteliv kom?
|
|||||||||||||
|
_________________ There are some people who live in a dream world, and there are some who prefer reality; and then there are those who turn one into the other. Douglas Everett |
||||||||||||||
|
Puzemor
Administrator
![]()
|
Jepp, har gjort det også. Skal bare spise litt frokost nå, så skal jeg avinstallere hele sullamitten, og installere det på nytt. Kanskje det hjelper.
|
|||||||||||||
|
||||||||||||||
| Re-color av bilder |
|
||
|