COMPULSORY UPGRADE!!! Request an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
8th December 2012 - phpBBServer: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
![]() |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Puzemor
Administrator
![]()
|
Det er bare en treningssak. Alphasims har flott guider om Bodyshop. Det var der jeg lærte det. Ta en t**t på det |
|||||||||||||||
|
_________________ Med hilsen Puzemor Administrator på Simmenes verden |
||||||||||||||||
|
Lino
Medlem
![]()
|
Har lest den, men får det fremdeles ikke til. Jaja..
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
MartheRavendark
Medlem
![]()
|
Jeg har begynt å bruke body shop nå nylig. Gøy å kunne lage sine egne klær
|
|||||||||||||
|
_________________ Blashyrkh MartheRavendark! |
||||||||||||||
|
martepi
Medlem
![]()
|
Jeg får ikke til The Body Shop i det hele tatt jeg..
|
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
ArchAngel
Medlem
![]()
|
Jeg bruker også BodyShop, men jeg greier ikke å lage klær
|
|||||||||||||
|
_________________ Posta av ArchAngel ^^ |
||||||||||||||
|
ceceiliapus
Medlem
![]()
|
Lager mange ting, men hvis jeg ikke har sims2-cden inni mens bodyshop kjører blir bodyshop enten oversatt til engelsk, klærne forsvinner eller begge deler. Litt irriterende egentlig
|
|||||||||||||
|
_________________ Rampete lille Kimberly ligger og hviler. Bildet er redigert for å få malerieffekt. |
||||||||||||||
|
Noiram
Nybegynner
![]()
|
Mjo... Har vel nrukt det.. Mest til å sette merker/bilder på klær.. Mulig jeg lagde noe blått hår en dag her bare for å teste.. Tror aldri jeg har importer noe til spillet...
|
|||||||||||||
|
_________________ Blogg It's Ridge Racer. RRRRRIIIIIIIIIIDGE RRRAAACER! |
||||||||||||||
|
maribae
Sjefsdesigner og rådgiver
![]()
|
Jeg syns du har mange fine T-skjorter på nettsiden din, og siden virker forøvrig ganske profesjonell. |
|||||||||||||||
|
_________________ There are some people who live in a dream world, and there are some who prefer reality; and then there are those who turn one into the other. Douglas Everett |
||||||||||||||||
|
Dolly3870
Designer
![]()
|
Ja... har begynt å bruke BodyShop i det siste... å nå syns jeg det er morsomt... grunnen til at jeg ikke brukte det før, var at jeg liksom ikke kunne kalle filene akkurat hva jeg ville, slik som i Homecrafter og SimPe... men nå har jeg liksom kommet på en slags "kode" som jeg er fornøyd med...
|
|||||||||||||
|
_________________ Velkommen til Dolly's Design |
||||||||||||||
| Bruker du Body Shop? |
|
||
|