| Uusi Maa Kohtaamispaikka Uusista Energioista kiinnostuneille
|
|
|
COMPULSORY UPGRADE!!! Request an upgrade NOW! 32+ Pre-installed Modifications! 3 Server Locations to choose from: USA, UK and JAPAN.
8th December 2012 - phpBBServer: All servers are upgraded to run using SSD drive. Click Here to report problems!
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Valkoinen Tuuli Vieras
:
Items
|
Lähetetty: Tor Hei 16, 2009 6:37 pm Viestin aihe: Viesti Michael Jacksonilta 13.7.09 |
|
|
VIESTI MICHAEL JACKSONILTA
Kanavoinut Daphne Karandanis (lightworkers.org)
13.7.2009
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
Esipuhe:
En ole pystynyt nukkumaan kolmeen yöhön ja lopulta Michael vain sanoi "kirjoita se", joten hän haluaa tiedettävän tämän: hän rakastaa meitä eikä hän ole kaukana tai poissa - vain toisessa taajuudessa, kuin radioaseman toisella kanavalla.
Toivottavasti pystyn nyt nukkumaan…
Jumalan siunausta, Daphne
Michael:
Olen täällä ja odotan… ja vastaavaa. Mikä on tämä viive ajatusteni ja sen välillä, että ihmiset tietävät, etten ole poissa? Voin nähdä teidät KAIKKI ja jotkut teistä kuulevat minut eivätkä voi uskoa sitä. Ja jotkut teistä ovat valmiita uskomaan ja erityisesti teille olen hyvin kiitollinen.
En halunnut tai aikonut kuolla. Kyse oli verenkiertojärjestelmäni toimintahäiriöstä yhdistettynä niiden kipulääkkeiden haittavaikutuksiin, joista olen riippuvainen, koska minulla on vaikeita selkävammoja onnettomuuksista ja traumasta eikä terveyteni kestä kiihkeän bisneksen paineita. Sony tappoi minut… He puristivat minusta mehut ja olen hukassa ja SUUTTUNUT - lapseni tarvitsevat minua.
Näittekö Parisin puhuvan stadionilla? Hän ei ole koskaan ollut suuremman yleisön edessä kuin huoneellinen ihmisiä. Hänellä ei ollut aavistustakaan urani suuruudesta ja hän vain päästi sydämestään haavoittuneimmat tunteensa. Hän auttoi avaamaan ihmisten silmät…
Typerykset, he sanovat, etteivät he ole minun, mutta KATSOKAA heitä, he ovat lapsiani. Parisin silmät ovat savunvihreät kuin isälläni ja vanhemmalla pojallani on minun kuuluisa nenäni. Ihmiset ovat edelleen niin rasistisia, mutta lapseni rakastavat minua ja äitini rakastaa minua ja heitä, ja Diana ja Liz rakastavat heitä ja Tito ja Jermaine.
Kaipaan lasta… Hän on minä, minä olen hän.
Tämä paikka missä olen, on taivasmaailma, mutta minulle kerrotaan, että show'n on jatkuttava. Ihmiset tulevat tietämään, etten ole poissa, koska Lontoon show jatkuu ja energiani on niin näkyvä ja selvä jokaiselle siellä, että he lopultakin tietävät, että kuolema EI ole loppu, se on ovi…
Kysyit minulta nenästäni tänään iltapäivällä nokosiesi aikana ja kerron sinulle, että kaikki alkoi hitaasti. Halusin vain "sopia joukkoon" ja näyttää kivalta faneilleni. Ja isäni sanoi minun olevan hyvin ruma. Ja sitten näin, mitä voisin tehdä - voisin muuntautua, muuttua siksi, mitä halusin olla, sen sijaan, että tunnen olevani kiinni häkissä kuin puunukke, joka on tuomittu elämään kamalassa kurjuudessa.
Mutta se lähti käsistä… konserttien paine, Thrillerin ilmiömäinen menestyminen. Emme koskaan uneksineet, edes Quincy, että se menestyisi niin hyvin, ja sitten tunsin, että fanit odottavat täydellisyyttä. Minun oli oltava PAREMPI kaikin tavoin, joten minun oli oltava fyysinen ilmentymä siitä, mitä yritin julistaa, ilmaista sanoituksissani ja musiikissani.. ja minusta tuli terävämpi, keskittyneempi, kiihkeämpi, kireämpi…
Jotkut sanoisivat, että menetin tasapainoni ja osittain se oli totta. Rakastin oikeasti Lisa-Marieta, mutta se rakkaus jota tunsin sisartani Janetia kohtaan… Saatoimme vain puhua aamuun asti, hän todella ymmärsi minua. Rakastamme ja välitämme toisistamme - sama Brooken kanssa. Kyse ei ole tuskallisesta suhteesta, kyse on hauskasta suhteesta. Lisa-Mariella on paljon samoja haavoja isäänsä liittyen, joita minulla on.
Hän sanoi, että olen enemmän hänen isänsä kaltainen kuin kukaan muu maailmassa. Ja hän kirjoitti laulun "Missing Daddy" (= kaipaan iskää). Hän oli vasta 5-vuotias, kun tämä kuoli. Paris on ainakin vähän vanhempi, hän on 11. Olen niin ylpeä hänestä, hän on enkeli, lapseni…
En ole poissa. En ole vain fyysisyydessä. Teen itseni hyvin tunnetuksi monille ihmisille, mukaan luettuna työtoverisi ja rakas ystäväsi Wynn. Autan häntä musiikin kanssa, mutta HÄNEN ON PYYDETTÄVÄ SITÄ ja uskottava itseensä, että hänen MUSIIKKINSA parantaa sydämiä, ei vain metafyysinen työ, koska musiikki on sielun kieltä.
Tästä syystä laitoin teidät tapaamaan Brianin. Olen yhteydessä sinuun, Terryyn, Brianiin, Wynniin ja muihin, joita tapaat seuraavan kahdeksan kuukauden aikana - on syntymässä projekti. Ja sinä, Daphne, esität keskeistä roolia, et vain tuomalla energiaani läpi, vaan omalla luovalla ilmaisullasi. Tulivuoresi odottaa purkautumista…
Tietoja kanavan ja läheisten entisistä elämistä yms. … (kääntämättä)
Olet aloittamassa uskomattoman seikkailun. Mitä minuun tulee, sanotaan, että vastaan tämän ajan Beethovenia, täältä ylähäältä… Mutta kun ylösnousemus tapahtuu, olette taas kanssani ja se on tulossa, kyse on vain 3-4 vuodesta ja sitten teemme työtä taas yhdessä. Lupaan. En riko lupauksiani. Ja kuten kerroin faneilleni maaliskuussa Lontoossa, PARAS on vielä tulossa ja se on täysin totta…
Rakastan teitä kaikkia ja tulin tuomaan rakkautta maailman, ihmisten sydämeen. Toivoakseni tein hyvää työtä. Minulle kerrotaan, että tein…
Rakastan teitä kaikkia koko sydämestäni.
Michael
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Valkoinen Tuuli Vieras
:
Items
|
Lähetetty: Maa Elo 10, 2009 8:05 pm Viestin aihe: |
|
|
Heitänpä tämänkin jutun tänne
Michael egyptiläinen
Popin kuningas olikin egyptiläinen kuningatar?
10.08.2009 09:53
Michael Jacksonin fanit ovat innostuneet yli 3000 vuotta vanhasta egyptiläisestä patsaasta, joka muistuttaa erehdyttävästi popin kuningasta.
Jotkut jopa uskovat, että Jackson oli aikaisemmassa elämässään patsaan mallina ollut kuningatar.
Toisen teorian mukaan chicagolaisessa museossa oleva patsas olisi toiminut mallina Jacksonin kasvoleikkauksille.
- Minulla ei ole aavistustakaan kävikö hän koskaan museossa. Mutta yhdennäköisyys hänen ja yli 3000 vanhan kalkkikivisen patsaan välillä on hämmästyttävä, Field Museumin kuraattori kertoi.
Hänen mukaansa museoon on tulvinut fanien kyselyjä sen jälkeen, kun yhdennäköisyydestä julkaistiin ensimmäinen lehtijuttu.
Patsas on ollut näytteillä Field Museumissa vuodesta 1988 lähtien. Sen on arvioitu olevan aikakaudelta 1550 eKr. - 1050 eKr, Chicago Sun kertoo.
IS
LINKKI / LÄHDE TÄÄLLÄ; MYÖS KUVA |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MAGELLAN SKY CODE Vieras
:
Items
|
Lähetetty: Kes Elo 26, 2009 3:29 pm Viestin aihe: |
|
|
Uutta sanottavaa näyttäisi olevan sanomalehti Expressenillä joka väittää saaneensa käsiin videon joka todistaisi Michaelin olevan hengissä ja poistuneen itse häntä kuljettaneesta ruumisautosta, no joo.
Videosta ei näy edes henkilön kasvot, hiukset ovat toki hyvin samanlaiset kuin Michaelilla mutta mutta.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/08/940000 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
| |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|